אלמנתו של אבישי יחזקאל הי"ד: "היה בעל חסד אמיתי, שימח את כולם"

    המהדורה המרכזית 3 Comment on אלמנתו של אבישי יחזקאל הי"ד: "היה בעל חסד אמיתי, שימח את כולם"

    אלמנתו של הרב אבישי יחזקאל הי"ד בריאיון מצמרר: "הוא היה קונה עופות, פירות וירקות ומחלק לאברכים. השאיפה שלו הייתה להקים מפעל חסד ענק. התינוק שניצל זו מתנה משמיים, אבישי הוציא אותו מהעגלה וגונן עליו בגופו וקיבל את הקליע"

    צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90
    7:56
    01.05.24
    חדשות קול חי No Comments on אנרכיה באוניברסיטת קולומביה: המשטרה פרצה ועצרה עשרות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נעמה יחזקאל, אלמנתו של הרב אבישי ז"ל שנרצח אמש בפיגוע הירי הקשה בבני ברק סיפרה לאבי מימרן במהדורה המרכזית על בעלה הי"ד. "אנשים דואגים לנו, מגיעים מכל מקום, עם ישראל צדיקים", אמרה האלמנה הטרייה בפתח השיחה. "הוא היה בעל חסד אמיתי, הביא שמחה לכל מקום שהוא נכנס אליו. הוא היה אופטימי ובעל אמונה, היה חשוב לו שכל אדם יהיה שמח. זה מה שתמיד היה לו בראש".

    "הוא היה קונה עופות, פירות וירקות ומחלק לאברכים. השאיפה שלו הייתה להקים מפעל חסד ענק", סיפרה יחזקאל. "התינוק שניצל זו מתנה משמיים, אבישי הוציא אותו מהעגלה וגונן עליו בגופו וקיבל את הקליע".

    היא שחזרה את רגעי האימה: "הוא ירד למטה עם התינוק. שמעתי יריות, התחננתי אליו שיחזור לבית אבל הוא לא הצליח לחזור. זה רצון ה'. לכל כדור יש כתובת".

    "התלמידים שלו מסרבים לעכל, הוא היה כמו אבא בשבילם", מספרת יחזקאל בכאב. "עד שהוא לא היה מבין משנה עד הסוף הוא לא היה מלמד אותם אותה. הוא הרגיש אחריות על הנשמות הטהורות האלה. הוא לימד אותם להתפלל וללמוד מתוך אהבה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      השם ינחם אותם ולא יסיפו לראות עוד צער שבעזרת השם שבניסן נגאל ויכלו לראות את אבישי דוד קם בתחית המתים אמן

    2. 2

      ה' תגיד דייייי לצרותינו אין לנו כוחות יותר רוצים משיח עוד לא אבדה תקוותנו….
      אין לנו כבר כוח הלב לא מסוגל להכיל יותר צרות מתי כבר המשיח יבוא??